Mgr. Marcela Vaňatková
vanatkova@kdpcr.cz +420 542 422 329

Daňová kancelář budoucnosti - Brno

Formát události

Workshop

Téma

Osobní rozvoj

Doporučená cílová skupina

Spolupracovník daňového poradce Asistent daňového poradce Daňový poradce

Účastníci získají inspiraci i konkrétní nástroje pro strategické řízení a budoucí směřování své firmy, včetně plánování nástupnictví. Seznámí se s aktuálními trendy v digitálních technologiích pro daňové poradce a získají praktické vhledy z oblasti akvizic poradenských firem i efektivního networkingu.

Vyberte místo konání:

Termíny - Brno:

Early birds / zvýhodněná cena do 14.7.2025
út ‑ st 14. ‑ 15. 10. 2025
Kozí 4/, Brno, zasedací místnost KDP ČR, 6. patro
12/12
310310
  • Běžná cena 12 400 Kč
Přihlásit na termín

Obsahová náplň

Lektorské vedení a moderace diskusí: Mgr. Hana Vykoupilová, Ph.D, PCC

Úterý, 14. října 2025

9:00 - 12:00

  • Strategické přemýšlení o současné a především budoucí podobě firmy; hodnoty firemní a osobní; plánování nástupnictví; propojení firemní, obchodní a personální strategie

13:00 - 16:00

  • Vybrané příklady nákupu poradenských firem & networkingu / Ing. Robert Jurka, Ph.D.
    Případové studie nákupu poradenských firem a nápady na networkingové akce pro rozvoj vztahů s klienty a zaměstnanci. Co je důležité si uvědomit při prodeji firmy; smysluplná práce s majiteli firem a zaměstnanci; efektivní vyjádření přidané hodnoty pro klienta

Středa, 15. října 2025 

9:00 - 12:00 

  • Digitalizace a nástroje umělé inteligence ve firmě, sdílení zkušeností / Ing. Pavel Suldovský
  • Když se role mění – co dál? / Ing. Lenka Mrázová, FCCA
    Osobní i profesní proměny spojené se změnou tempa, zdraví, přehodnocením priorit nebo životních okolností. Co znamená, když se člověk rozhodne konat jinak – a jak využít to, co si nese z předchozí profesní dráhy. Co zůstává, co se mění, co je dobré pustit – a co nového tím vzniká.

13:00 - 16:00 

  • Akční kroky; co dělat, jak začít, jak dát vše do přehledné struktury a pustit se do akce, co proto to bude potřeba a koho do procesu zapojit. 

Pro koho je kurz určen

Obsah semináře je zaměřen na:

  • daňové poradce a účetní, kteří vedou vlastní kancelář
  • ty, kdo plánují změnu – růst, prodej, nástupnictví
  • ty, kdo chtějí budovat udržitelný byznys v moderním světě

Přednášející

Ing. Robert Jurka, Ph.D.

(DP #3422)

Master Partner ETL Global, zakladatel a předseda poroty soutěže Daňař & daňová firma roku, člen Komory daňových poradců ČR a externí spolupracovník Katedry finančního účetnictví a auditingu VŠE.

Ing. Lenka Mrázová, FCCA

(DP #1228)

Leadership mentorka, byznys a týmová koučka, designérka workshopů. Po 21 letech v daňovém poradenství a auditu v Proxy a PwC se nyní již 10 let věnuje rozvoji leaderů a podpoře start-upů a žen v byznysu. Je mentorkou v programech Odyssey, Equilibrium, Minerva 21, BPW na rozvoj talentovaných žen; ve start-upových akcelerátorech. Je členkou ACCA – Britské asociace certifikovaných účetních. Je členkou EMCC – European Mentoring and Coaching Council, kde je akreditována jako Senior Practitioner pro individuální koučování a Practitioner pro týmové koučování.

Ing. Pavel Suldovský

(DP #3510)

daňový poradce, Co-founder & CEO Suldovský & partneři

Mgr. Hana Vykoupilová, Ph.D., PCC

Koučka akreditovaná Mezinárodní federací koučů (ICF) a držitelka certifikátu v řízení lidských zdrojů britské profesní organizace CIPD. Věnuje se koučovací, lektorské a konzultační činnosti a architektuře programů vzdělávání a rozvoje. Spolu s Helenou Zitkovou je spoluautorkou knihy Připravte děti na život – Rozvoj soft skills pro každého (BizBooks/Albatros Media, 2021) a autorkou knihy Kapesní kouč – Průvodce vnímavého člověka vlastním životem (BizBooks/ Albatros Media, 2023); je spoluzakladatelkou programu rozvoje dlouhodobé psychické odolnosti DEVĚTSIL (LearningHub).

Organizační pokyny

Seminář se uskuteční v zasedací místnosti KDP ČR, Kozí 4, Brno (6. patro) MAPA 
V průběhu školení bude pro účastníky připraveno drobné občerstvení a doprovodné materiály. Oběd není zahrnut v ceně. Maximální počet účastníků je maximálně 12 osob.

Do 14. července 2025 platí zvýhodněná cena "Early birds" za účastnícký poplatek:

  • DP a asistenti daňových poradců platí 11.400 Kč vč. DPH
  • veřejnost platí 12.400 Kč vč. DPH

Od 15. července 2025 hradí účastníci plnou výši částky:

  • DP a asistenti daňových poradců platí 12.000 Kč vč. DPH
  • veřejnost platí 13.000 Kč vč. DPH

Související produkty

Související aktivity

Veřejnost Spolupracovník daňového poradce Asistent daňového poradce Daňový poradce
mírně pokročilý
Doporučená úroveň znalostí
Zvládání stresu - Jak udržovat rovnováhu mezi pracovním a osobním životem (pokročilý kurz)

Určeno zejména pro absolventy komorových kurzů psychické odolnosti a pro zájemce o prohloubení znalostí tohoto tématu.

Detail